Bizimle İletişime Geçin

Festivaller

“Pota” Film Ekibi 9. Boğaziçi Film Festivali’ndeydi

Türkiye prömiyerini festival kapsamında gerçekleştiren “Pota” izleyicilerle buluştu.

Yayınlandı

tarihinde

9. Boğaziçi Film Festivali’nin hem ulusal hem de uluslararası uzun metraj film yarışmasında yer alan ve Türkiye prömiyerini festival kapsamında gerçekleştiren “Pota” izleyicilerle buluştu.

9. Boğaziçi Film Festivali’nin Ulusal ve Uluslararası Uzun Metraj Film Yarışması’nda yer alan Pota filminin ekibi, 24 Ekim Pazar günü, Atlas 1948 Sineması’nda gerçekleştirilen gösterim sonrasında izleyiciyle buluştu. Söyleşiye filmin yönetmen ve senaristi Ahmet Toklu, oyunculardan Bahar Hacıbektaşoğlu, Mert Erdoğdu, Alp Akar ve ekip üyeleri katıldı. Etkinliğin moderatörlüğünü sinema eleştirmeni ve senaryo yazarı Burak Göral gerçekleştirdi.

Boğaziçi Film Festivali’nde bu yıl ilk kez Akli Film tarafından verilecek “En İyi İlk Film Ödülü” için de yarışan filme büyük ilgi gösterildi. İlk sözü filmin yönetmeni Ahmet Toklu aldı. Filmin çıkış noktasının potanın yapılma kısmı olduğunu söyleyen Toklu, kendi çocukluğunda benzer bir tecrübe yaşadığını ve arkadaşlarıyla kendi potalarını yaptıklarını dile getirdi. İlham aldığı noktaların sorulması üzerine ise; “Benim kafamı kurcalayan birçok şey vardı. Pota, köyden kente en yoğun göçün yaşandığı dönemde geçiyor ve aynı zamanda yeni siteleşmenin de yükselişe geçtiği zamanlardı. Aynı mahallede büyüyenler, aynı potada yoğuruluyorlardı ve bir arada yaşamayı öğrendiler.” dedi.

Filmin çocuk oyuncuları, senaryo sayesinde 90’lı yıllarda çocuk olmakla günümüz arasında büyük fark olduğunu anladıklarını dile getirdiler. Filmin basketbol sahneleri için çok çalıştıklarını ve karakterlerle birlikte kendilerinin de geliştiğini söylediler. Oyuncular, o dönemde çocuk olsalar çok zorlanacaklarını dile getirerek sözlerini tamamladılar.

Filmin başrol oyuncularından Bahar Hacıbektaşoğlu; “Filmin 90’larda geçmesi aynı dönemi tekrar yaşamak oldu, o dönemde anne olmak nasıl bir his, onu anlamamızı sağladı.” dedi ve o dönemdeki evlerin ve potanın umudu simgelediğini belirtti. Filmin, çocukları anlatmasının duygusal olarak çok etkileyici olduğunu da söyleyen başarılı oyuncu, bu filmin başarısının, çocuk filmleri için cesaretlendirici olmasını dilediğini de sözlerine ekledi.

Dünya prömiyerini 51. Giffoni Film Festivali’nde yapan, 21. Cerdanya Film Festivali’nde en iyi filme verilen Sosyal Bakış Ödülü’nü kazanan ve TRT ortak yapımı Pota filmi, yoksul bir mahallede yaşayan bir grup çocuğun, hayallerine kavuşma çabasını ve 90’lı yıllarda çocuk olmanın zorluklarını irdeliyor.

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Sinema Genel Müdürlüğü’nün katkıları, TRT’nin Kurumsal İş Ortaklığı, Global İletişim Ortağı Anadolu Ajansı’nın destekleri ve Beyoğlu Belediyesi’nin Kurumsal Ev Sahipliği’nde Boğaziçi Kültür Sanat Vakfı tarafından düzenlenen 9. Boğaziçi Film Festivali, sektörün birbirinden değerli isimlerinin yanı sıra dünya çapında sinema profesyonellerini İstanbul’da ağırlıyor. Filmler ve etkinlikler hakkında detaylı bilgiler ile tüm sinema salonlarındaki gösterimler www.bogazicifilmfestivali.com internet sitesi ve festivalin sosyal medya hesaplarından takip edilebilir.

Okumaya Devam Et
Sponsorlu İçerik
Yorum Yapmak İçin Tıkla

Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Festivaller

TRT Ortak Yapımı “İki Şafak Arasında” İtalya’da En İyi Film Seçildi

İki Şafak Arasında, 39. Torino Film Festivali’nde “En İyi Film” ödülünü kazandı.

Yayınlandı

tarihinde

tarafından

İki Şafak Arasında

TRT Ortak Yapımı “İki Şafak Arasında” filmi, Avrupa’nın önemli film festivallerinden 39. Torino Film Festivali’nde “En İyi Film” ödülünü kazandı.

Selman Nacar’ın yönettiği, Burak Çevik ve Diloy Gülün’ün yapımcılığını üstlendiği TRT Ortak Yapımı “İki Şafak Arasında”, İtalya’nın önde gelen festivallerinden 39. Torino Film Festivali’nde “En İyi Film” ödülünü kazandı. 26 Kasım-4 Aralık tarihleri arasında İtalya’nın Torino kentinde düzenlenen ve ana yarışmasında 12 filmin yer aldığı festivalde “En İyi Film” ödülü, “İki Şafak Arasında” filminin oldu.

“Olağanüstü yönetmenlik becerileri”

Yönetmen Selman Nacar’ın ilk uzun metrajlı filmi “İki Şafak Arasında”, festival jürisi tarafından övgüye layık görüldü. Jüri, filme ödül verme gerekçesi olarak, “Olağanüstü yazma ve yönetmenlik becerileriyle inandırıcı bir hikaye anlatmayı başaran, güldüren, duygulandıran ve şaşırtan bir film. Akıllıca, ağırbaşlılıkla yönetilen ve yeni bir büyük yeteneği ortaya çıkaran, olgun bir film.” ifadelerini gerekçe gösterdi.

Festival yolculuğu devam ediyor

2019 yılının Temmuz ve Ağustos aylarında Uşak’ta dört haftada çekilen film, Kadir’in fabrikasında bir işçinin yaralanmasının ardından hayallerini, ailesini ve yaralanan işçinin eşini etkileyecek ahlaki çıkmazını konu alıyor. Film, önümüzdeki günlerde 21. Eskişehir Film Festivali ve 10. Malatya Film Festivali’nde de gösterilecek.

“İki Şafak Arasında” filminin yer aldığı festivaller ve aldığı ödüller ise şöyle:

  • 69. San Sebastian Film Festivali / İspanya (Dünya Prömiyeri)
  • 58. Antalya Altın Portakal Film Festivali (Jüri Özel Ödülü, En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Ödülü, En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Ödülü, Cahide Sonku Ödülü)
  • 45. Sao Paolo Mostra Film Festivali / Brezilya
  • 9. Boğaziçi Film Festivali (En İyi İlk Film Ödülü, En İyi Erkek Oyuncu Ödülü)
  • 17. Free Zone Film Festivali / Sırbistan (En İyi Film Ödülü)
  • 32. Ankara Film Festivali
  • 22. Arras Film Festivali / Fransa
  • 7. Lima Semana Del Cine Film Festivali / Peru
  • 26. Gezici Festival
  • 39. Torino Film Festivali / İtalya (En İyi Film Ödülü)
Okumaya Devam Et

Festivaller

4. Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali’nin Kazananları Belli Oldu

Grand Pera Emek Sahnesi’nde gerçekleştirilen ödül töreniyle sona erdi.

Yayınlandı

tarihinde

tarafından

4. Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali

4. Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali Grand Pera Emek Sahnesi’nde gerçekleştirilen kapanış ve ödül töreniyle sona erdi.

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı ve Sinema Genel Müdürlüğü destekleriyle Balkon Film’in organize ettiği bu yıl Hacı Bektaş-ı Veli anısına düzenlenen 4. Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali’nin bu akşam (5 Aralık) Grand Pera Emek Sahnesi’ndeki kapanış ve ödül töreninde kazanan isimler belli oldu.

Pandemi kurallarına uygun olarak gerçekleştirilen festivalin ödül törenine T.C. Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Ahmet Misbah Demircan, Beyoğlu Belediye Başkanı Haydar Ali Yıldız, Festival Onursal Başkanı ve Kızılay Başkanı Kerem Kınık, Halk Bankası Daire Başkanı Ahmet Sami Pancaroğlu, İranlı ünlü yönetmen Majid Majidi, Festival Direktörü Faysal Soysal, Festival Genel Sanat Yönetmeni Mehmet Lütfi Şen ilesponsor kuruluşlar, film ekipleri, basın mensupları ve çok sayıda davetli katılım gösterdi. Sunuculuğunu Ezgi Büşra Çınar’ın üstlendiği gecede Hemhal Ol’anlar müzik grubu dostluğun nefesinden doğan melodilerle sahne aldı.

“Dostluk adına buradayız, hepimiz kazançlıyız.”

Gecede törenin açılış konuşmasını Festival Direktörü Faysal Soysal yaptı. 448 film başvurusu aldıklarını belirten Faysal Soysal, filmleri elemekte zorluk çektiklerini ve yarışma seçkisine sadece 19 filmi kabul edebildiklerini belirtti. Neredeyse tüm seçkilerde ödül olduğunu söyleyen Faysal, festivaldeki eserlerin yapımcılarına ve yönetmenlerine, festivali ilgi ile takip eden izleyicilere teşekkür etti. Ödül alamayan eserler olsa da “Bütün filmler kazanmıştır. Dostluk adına buradayız, hepimiz kazançlıyız” dedi.

“Böyle bir festivale ev sahipliği yapmaktan onur duyuyorum.”

Açılış konuşmasının ardından Beyoğlu Belediye Başkanı Haydar Ali Yıldız konuşma yaptı. Türk sinemasının film festivalleriyle gelişeceğine inandığını söyleyen Haydar Ali Yıldız, Beyoğlu Belediyesi olarak böyle bir festivale ev sahipliği yapabilmenin büyük bir onur olduğunu belirtti.  Majid Majidi ile görüşmeleri doğrultusunda ilerleyen zamanda Türk- İran ortak yapımı merhamet temalı bir film çekilebileceğinin müjdesini veren Haydar Ali Yıldız, ellerinden gelen desteği vereceğinin altını çizdi ve “Her anlamda dostluğun, birliğin beraberliğin ve sevginin kazandığı, sinemanın da buna zemin hazırladığı bir dünya önümüzde.” dedi.

“Yaptığımız işlerden en önemlisi sanata ve sanatçıya destek olmak.”

Kızılay Başkanı Kerem Kınık da sanata ve sanatçıya destek olmanın önemini vurgulayan bir konuşma yaptı ve “Bizim işimiz insan. Bizim işimiz insanın onurunu korumak. İnsanı düştüğü yerden kaldırmayı amaç edinen insanlar olarak bence yaptığımız işlerden en önemlisi sanata ve sanatçıya destek olmak” dedi. Başta Kültür Bakanlığı olmak üzere Beyoğlu Belediyesi gibi festivale destek veren bütün sponsorlara, jüri üyelerine ve Faysal Soysal’a teşekkür etti.

“Kültür anlamında birinci önceliğimiz sinema…”

Gecede Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Ahmet Misbah Demircan da konuşma yaptı. Kültür Bakanlığının hedefinin kültürü anlatmak olduğunu vurgulayan Demircan, Türkiye’de gerek diziler gerek filmler gerekse de festivaller açısından bakıldığında buna uygun bir zemin olduğunu belirtti. Kültür anlamında birinci önceliğin sinema olduğunun altını çizen Ahmet Misbah Demircan, “Çünkü sinema hem aktarıyor hem eğitiyor hem de öğretiyor” dedi.

Festivalin dördüncü yılında 50 farklı ülkeden 448 eser yarışmaya başvuru yaptı. Yarışma kapsamında toplamda 110 Bin lira ödül dağıtıldı. Bu yıl başkanlığını yönetmen Atalay Taşdiken’in üstlendiği Kosovalı yönetmen Isa Qosja, Gürcü yönetmen George Ovashvilli, oyuncu Serdar Orçin ve akademisyen Nazlı Eda Noyan’dan oluşan jüri üyelerinin değerlendirdiği “Yarışma Kategorisi”nde “En İyi Film ” ödülünü “Death Locked Out” adlı yapımıyla Amir Karami aldı. Ödülü jüri başkanı Atalay Taşdiken verirken ödül gerekçesini “Zor bir temayı aşkla harmanlayan, yüreğimizi ısıtan güçlü sinematografisi ve olağanüstü oyunculuğu” olarak açıkladı

20 bin lira değerindeki “Özel Jüri” ödülünü “The Bathtub” filmiyle Sergi Marti Maltas verildi. Ödülü filmin oyuncusu Abel Folk aldı. Folk’a ödülünü Kosova sinemasının değerli yönetmeni Isa Qosja ve Beyoğlu Belediye Başkanı Haydar Ali Yıldız takdim etti.

Kızılay İnsani Bakış” ödülünü “The Poor People” filmiyle Lolita Naranovich ile “Koçber” filmiyle Murat Kılıç aldı. Ödülü takdim eden Majid Majidi dostluğun varlığının öneminden bahsederek, festival için temennilerini iletti.

Hacı Bektaş-i Veli Dostluk Ödülü ise “Street Poet” filmi ile Samgar Rakym’e, Lütfi Şen tarafından takdim edildi. Lütfi Şen çağın vahşiliğinden bahsederek, “İnsan olmak için tabiata ve toprağa dost olmak lazım, kendimize dost olmak lazım. Bunu yapmazsak bu güce tapınmanın sonu olarak insan kendi kendini yok edecek” dedi.

Festivalde ayrıca “Mansiyon Ödülleri” “Nina” filmiyle Hristo Simeonov ve “Emergency” filmiyle Maryam Esmikhani’ye verildi.

Yarışma bölümündeki bir Türk filmi yönetmenine sonraki filminde kullanılmak üzere verilen 20 bin lira değerindeki “Post-Prodüksiyon Destek Ödülü” ise “Lal” filmiyle Gökalp Gönen’e verildi.

Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali’nin dördüncü yılında Onur Ödülü, Türk sinemasının yıldızlarından Selda Alkor’a Danışma Kurulu üyesi Aybars Bora Kahyaoğlu tarafından takdim edildi. Ödülünü alan Selda Alkor iki yıl pandemi arasından sonra kendisini ilk kez evden çıkaranın “dostluk” olduğunu belirterek, “Dostluk benim için çok önemli. Sosyal medyadan güne “Günaydın gönül dostlarım” diye başlarım. Benim hiç tanımadığım çok gönül dostum vardı. Dostluk son zamanlarda kaybettiğimiz çok önemli bir değer. Çok arkadaşınız olur ama dostunuz azdır” dedi ve dostluk ödülünü almaktan büyük onur duyduğunu söyledi. Alkor sözlerini Yunus Emre’nin şu sözleriyle tamamladı; İncitme dostun kalbini, tamir edecek usta yok. Soldurma gönül gülünü; sulamaya ibrik yok. 

Uluslararası Kızılay Dostluk Kısa Film Festivali’nin diğer Onur Ödülü ise Engin Ayça’ya Danışma Kurulu üyesi Gülnaz Gökçen tarafından takdim edildi. Ödül alan Engin Ayça birlikte yaşadığımız her şey ile dostluk içinde olmak gerektiğini belirterek, ödülü özellikle yakın çevresi, ailesi ve can dostu eşi Gülsen Tuncer için aldığını dile getirdi.

Okumaya Devam Et

Festivaller

Gezici Festival Sinoplu Sinemaseverlerle Buluştu

Gezici Festival yolculuğuna devam ediyor.

Yayınlandı

tarihinde

tarafından

Gezici Festival

26. Gezici Festival 26 Kasım’da Ankara’da başladığı yolculuğunun ikinci durağı Sinop’a veda etti. Ankara Sinema Derneği tarafından T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın katkılarıyla düzenlenen Gezici Festival bugün yolculuğunun son durağı Kastamonu’da sinemaseverlerle buluşacak.

26. Gezici Festival Sinop Belediyesi’nin desteğiyle 3 Aralık’ta Sinop Halk Eğitim Merkezi’nde gösterimlerine başladı. “Anadolu Leoparı” filminin gösterimiyle Sinop’a merhaba diyen festival, izleyicilere sinemayla dolu bir hafta sonu yaşattı.

“Anadolu Leoparı” filminin gösterimi sonrasında yönetmen Emre Kayiş ve filmin oyuncularından İpek Türktan izleyicilerin sorularını yanıtladı. Emre Kayiş, filmdeki zaman ve mekânın belirsizliğinin nedeni sorulunca; “Film bir çöküş hikâyesi, bunu mümkün olduğunca soyutlaştırıp, güncel politik olup bitenin de bir noktasına değdiren ama temelde daha evrensel bir şey yapmak hayaliyle mümkün olduğu kadar zamansız mekânsız bir hale getirmeye çalıştık. Filmin güncelde işgal ettiği yer tabii ki önemli, ama 30 sene sonra izlendiğinde ki belki o zaman Türkiye’nin politik durumu ve her şey çok daha değişik olacak, tahayyül bile demiyoruz geleceği, filmin geçmişe bakıldığında yine aynı şekilde bu çöküş hikâyesini evrensel karakterlerle anlatabilmeyi becerebilmesini hedeflediğim için zaman ve mekânı muğlak hale getirmeye çalıştım,” dedi.

4 Aralık günü ise Necip Çağhan Özdemir imzalı “Bembeyaz”, Yohan Manca yönetmenliğindeki “Kardeşlerim Ve Ben / La Traviata, My Brothers And I”, “İki Şafak Arasında” ve “Kerr” filmleri izleyiciyle buluştu. “İki Şafak Arasında” filminin gösterimi sonrası yönetmen Selman Nacar ve oyunculardan Burcu Gölgedar izleyici karşısındaydı. Selman Nacar söyleşide “Bir film tabii ki bazı sorular soruyor. En nihayetinde seyirci de bazı soruların cevaplanmasını bekliyor. Burada bazı cevaplanmayan sorular var. Bunları bilerek cevaplamadım. Filmde cevaplardan daha büyük bir mesele olduğunu düşünüyorum. Benim için makinalar arasında sıkışan hayatları, acıları anlatan bir film. Filmde bütün sahneler tek plan. Sekiz, dokuz dakikalık sahnelerde de kesme yok. Bunu iki sebepten yaptım aslında. Birincisi; plan sekans çektiğiniz zaman filmin zamanı gerçek zamana yakınlaşan bir hisse dönüşür, buna dönüşsün istedim. Akan, ritmi olan bir film yapmak istedim ama bu akış içerisinde de seyirciye hissettirmek istedim bu geçen zamanı. İkincisi de uzun planlarda kamerayı objektif bir yere konumlandırarak seyirci aslında bu hikâyeye tanık olsun istedim,” dedi.

“Kerr” filminin gösterimi ise yönetmen Tayfun Pirselimoğlu ve yapımcı Vildan Erşen’in katılımıyla gerçekleşti. Film sonrası yapılan söyleşide filmdeki kadın karakterin neden az olduğuna dair gelen soruyu Tayfun Pirselimoğlu “Bu filmi yapma nedenlerimden bir tanesi de tüm dünya olarak memleket olarak çıldırdığımızı düşünmem, delilik halinde yaşadığımıza dair derin bir inancım var. Bu delirme, bu akıldışı halin içerisinde kıvranan insanlar olarak, şimdi daha çok sizin gözleminizden yola çıkarak söylüyorum, bu erkeklerin sahip olduğu dünyanın delirmesi. Dünyayı bu hale getirenler daha doğrusu erkekler. Açıkçası bunun üzerine kurmadım ama sizin söylediğiniz şeyden yola çıkarak böyle bir noktaya vardığımı söyleyebilirim. Filmde aslında görünen tek bir kadın var, farklı yüzleri olan bir kadın. Adamın etrafındaki ne olup bittiğini anlayamayan, şaşkınlık içerisindeki nispeten karikatür tiplerin içerisinde ne yaptığını en çok bilen karakter olarak duruyor bu kadın. Ona özel bir önem atfettiğimi söyleyebilirim,” diyerek cevaplandırdı.

Gezici Festival Sinop’a Veda Etti!

Gezici Festival’in Sinop’taki son günü Tuncel Kurtiz’in Sürgün Yılları’na ait iki özel film; “Saç” ve “Bebek”in gösterimleriyle başladı. 

Günün ikinci filmi “Diyalog” gösterimi sonrasında yönetmen Ali Tansu Turhan, yapımcı ve senaristlerden Burcu Uğuz, yardımcı yönetmen Osman Sarp Altay ve DIT Müge Alper izleyicilerle buluştu. Söyleşide Burcu Uğuz, “Aslında üç kişi yazdık bu senaryoyu. Üçlü çalışmanın kuvvetlendirici etkisi olmuştur. Her karaktere herkesten bir şey katmak istedik ki izleyiciler hepsinde kolayca özdeşlik hissi bulabilsinler. Yönetmenle beraber senaryoyu yazabiliyor olmanın da çok katkısı oldu. Senaryoyu yazıp birine teslim etmektense yazarken kurgusunu dahi düşünmek çalışma halini keyifli kıldı,” derken; Ali Tansu Turhan, “Biz ilişkinin başını ve sonunu anlatmayı tercih ettik. Çünkü başlangıçlar ve bitişler çok özgün olabiliyor ama ortadaki dertler, kavgalar, ilişkinin gelişimi daha paralel oluyor. Orta kısmı anlatmamayı tercih etmemizdeki asıl amaçsa; orayı seyircinin filme katacağı bir anlam boşluğu olarak bırakmaktı. Aslında seyirciye kendi tanışmasını ve ayrılığını hatırlattığımız bir yerden orta kısımları da kendi deneyimiyle hafızasından çıkararak filmin anlam çeşitliliğini artırmaya çalıştık,” dedi.

“Okul Tıraşı” filminin gösterimi ise yönetmen Ferit Karahan, senarist Gülistan Acet ve oyuncu Melih Selçuk’un katılımıyla gerçekleşti. Gülistan Acet senaryo yazım sürecini şöyle özetledi: “Çok uzun, çok zor, ağlayarak geçirdiğimiz bir çalışma evresi oldu bizim için. Hatta Ferit’in zaman zaman vazgeçtiği, ben bunu yapmayacağım dediği, yaşadığı travmaların üstüne gitmekte kendinde yeterince cesaret ve güç bulamadığı zamanlar oldu. Ama ben o zaman da şimdi de çok dolu ve çok ihmal edilmiş bir mekân ve bir konu olduğu, eğitim sisteminin hiç sorgulanmadığı ve bu kadar problemli olduğu bir yerde, pirüpak bu kadar bakir duran, işlenmemiş bir şeyin üstüne gitmek gerektiğini düşünüyordum. Ferit hikâyeyle yeniden barıştı ve uzun yıllar artı 7 günde çıkardık bu hikâyeyi.

Filmdeki direniş biçimleriyle ilgili gelen soruyu Ferit Karahan “Baskıcı toplumlarda bu aile olur, devlet olur, fabrika olur, yalanın bir yalan değil direniş biçimi olduğunu düşünüyorum. İnsanlar aslında öylesine yalan söylemezler, yaşamak için yalan söylerler. Bu anlamda pasif bir direniş vardı. Gerçekçi bir direnişin yatılı okul gerçeğine uymadığını biliyorum. Kendimin de altı yedi yıl boyunca okuduğum okulda da gördüğüm üzere direniş yoktu. Bu bir üçleme. Üçlemenin ilk filmi. Üçlemenin ikinci filminin daha direniş odaklı bir film olacağını öngörüyorum,” diye cevapladı.

Gezici Festival, Sinop’a “Zuhal” filminin gösterimiyle veda etti. Filmin gösteriminin ardından yönetmen Nazlı Elif Durlu ve yapımcı Anna Maria Aslanoğlu izleyicilerin sorularını yanıtladı. Nazlı Elif Durlu söyleşide; “Kadın erkek ayrımı yaparak yazmadık senaryoyu. Ortak yazarım da bir erkek. Daha gerçekçi olan yerden yazıldı, kişisel deneyimlerimizin katkısı vardır diye düşünüyorum. Apartmandaki her evin içerisinde de ayrıca bir dert vardı. Genelde kadınlara odaklanmaya çalıştık, farklı faklı sınıflardan farklı farklı dertleriyle kadınlarla buluşmalar var aslında,” dedi.Gezici Festival yolculuğuna Kastamonu’da devam ediyor. Bu akşam Kastamonu izleyicisi ile Kastamonu Üniversitesi Ahmet Yesevi Konferans Salonu’nda buluşacak festival 8 Aralık’ta sona erecek.

Okumaya Devam Et
Sponsorlu İçerik

Popüler